ראשי לוח חוגים מדריכים גלריה עדכונים ומבצעים צור קשר
   שינוי דקה ה-90    תוכניות תזונה להורדת אחוז שומן    טיפ ה שבוע    פרטים אישיים    תפריט תזונה נכונה
 
 
 יניב דנגורי - מנהל חדר כושר
 

 אנטולי יעקובסון - מנהל חדר כושר

 

 מוטי בז'רנו - מנהל דלפק

 

 מיכאל - מדריך חדר כושר 

 רון - מדריך חדר כושר

 

 אור - מדריך חדר כושר

 

 סרגי - מדריך חדר כושר

 

 עדי - מדריכת חדר כושר

 

 אולגה - מדריכת פיטבול, פילאטיס, עיצוב ואירובי - פילאטיס - שיעור המעניק עוצמה חוויתית גבוהה
                       לשיפור הכוח, הגמישות והיציבה תוך זרימה תנועתית. פילאטיס הינה שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את היציבה ואת התיפקוד
                       היומיומי של הגוף. מטרת השיטה היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, 
                       וללא פגיעות גופניות.

 

 יוסי - מדריך עיצוב דינמי ואירובי - פעילות אינטנסיבית לחיזוק, עיצוב וחיטוב הגוף בעזרת אביזרי אימון.
                 שיעור אנאירובי המחזק ומעצב את הגוף, מעלה את חילוף החומרים בגוף בעזרת אמצעי עזר מגוונים. שיעור חיטוב אינטנסיבי, 
                תרגילי חיזוק משולבים בתרגילים אירוביים במטרה לשמור על דופק מאמץ ושריפת שומנים. ללא קומבינציות. מתאים לכולם.
                מדריכי העיצוב שלנו הם מהמדריכים המובילים בישראל בתחום זה מה שהופך כל שיעור לחוויה מדהימה.

 

 ליאור - מדריך ספינינג - אימון המשלב טכניקות של רכיבת אופניים בליווי מוסיקה סוחפת. ספינינג היא פעילות אירובית      
                     מאומצת אשר מתבצעת על אופניים נייחים ובחדר חשוך עם מוזיקה ובהנחיית מדריך. על האופניים קיים בורג עומס שמאפשר
                     לרוכב לשלוט על דרגות הקושי והמאמץ. בשיעור ספינינג ניתן "לשרוף" כ - 1000 קלוריות באימון ומכאן סוד ההצלחה
                     של הספינינג. ב"אקסטרים" שיעורי הספינינג מתקיימים כפעמיים ביום בממוצע ואין ספק כי מדובר באחד החדרים המבוקשים
                     והמרשימים בארץ.

 

 אביתר - מדריך ספינינג ועיצוב - ספינינג הינו אימון אירובי שמטרתו היא לחזק את השרירים והעצמות. בנוסף
                         לחיזוק שרירים אירובי עובד על חיטוב הגוף בדגש על החלק התחתון - ירכיים אגן ורגליים. חיזוק חלקים אלה יעזור לנו 
                         להליכה נכונה וליציבות בגלל שרוב העומס נופל על אזורים אלו. מטרה נוספת היא הרזיה - כל פעילות אירובי עובדת על
                         דופק גבוה ולכן שורפים בשיעור שומנים וכך גורמים לירידה במשקל. כאשר שומרים על כושר גופני גבוה - תורמים גם לכושר 
                         נפשי גבוה, בזמן האימון הגוף משחרר חומרים למוח, שגורמים לו לעבוד נכון ובעיקר להירגע ולהרגיש שלווים.

 

 אביגיל - מדריכת עיצוב, פיטבול, פילאטיס, זומבה,
               אוסטופורוזיס ואירובי - פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את
                        השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים  
                        יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה. שיטת הפילאטיס  
                        נועדה להשיב למתאמן את השליטה בגופו, ולחזק את ההרמוניה בין הגוף לנפש. 

 
 

 ארנון - מדריך יוגה - השילוב האידיאלי בין הגוף והנפש באמצעות נשימה, תנועות, הרפיה וריכוז - שיעור דינאמי
                                                       לשיפור נשימה נכונה, תנוחות הגוף, הרפייה, התבוננות עצמית והפגת מתחים. ב"אקסטרים" 
                                                       יש פעמיים בשבוע  של שיכרון חושים להירגעות הגוף והנפש.  

 

 רותם - מדריכת ריקודי בטן - ריקוד הבטן נחשב למחול עתיק יומין, והניסיון להתחקות אחר מקורותיו אינו פשוט.
                      ריקודי הבטן בישראל הם אתר תרבותי פורח שבו מתקיימים מפגש נשי כפול, ראשית, בין נשים שונות ושנית, בין אישה לגופה. 
                      כעת מתפשטת בעולם כולו ההכרה בסגולותיו המרפאות של הריקוד ובאסתטיקה שלו, והוא ממשיך להתקדם במהירות ומקבל
                      סוף סוף את ההכרה לה הוא ראוי, כערוץ ביטוי ושחרור וכתחום אמנותי. 

 

 מאי - מדריכת קיקבוקס - זוהי תוכנית אימונים המבוססת על אומניות הלחימה. קיקבוקסינג משלבת תנועות קרטה, 
                  טקוונדו, קונג פו, קיקבוקסינג, מואי תאי וטאי צ'י לכדי חוויה סוחפת ויפה להפליא 55 דקות של כוריאוגרפיה, לצלילי המוסיקה
                   העכשווית ביותר.  קיקבוקס הינו אימון לב - ריאה אנרגטי מאוד. האימון משפר את תפקודי הלב והריאות ומפחית סיכוני מחלות לב, 
                   מעצב ומחטב את השרירים ושורף קלוריות, משפר את הקואורדינציה ואת הזריזות הגופנית, משפר את צפיפות העצם, משפר
                   את היציבה, את החוסן הגופני ואת היציבות. כבכל שיטת לחימה, שואפים אימוני הקיק-בוקס לתרום לחיזוק הגוף, לשיפור
                  הקואורדינציה ולפיתוח הנפש. לוחם הקיק-בוקס משתמש בידיו וברגליו על-מנת להתקיף.

 

 רויטל - מדריכת פילאטיס, עיצוב ואירובי

 
 
 
 
 
 

 

אילנה דני –מדריכת קיקבוקס עיצוב ואירובי
בת 29 מראשל"צ, מאמנת קיקבוקס, עיצוב וחיזוק הגוף, אימונים אישיים. אני מאמנת כבר 8 שנים בתחום הספורט.
מאוד אוהבת את מה שאני עושה.אני מאמינה שמי שעושה את מה שהוא אוהב הוא עושה את זה הכי טוב.
המוטו שלי זה לשאוף להכי טוב ולהציב מטרות ולא להתפשר.
תמיד צריך לזכור שהכול אפשרי השאלה עד כמה אנחנו רוצים את זה.
ואם יש התמדה ורצון הכול עניין של זמן.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אקסטרים - מועדון בריאות וכושר רח' היצירה 21 רמלה טל' 08-9223933/4    
ראשי | לוח חוגים | מדריכים | גלריה | עדכונים ומבצעים | צור קשר
freefit.co.il-מודל חדשני ופריצת דרך מהפכנית בתחום הכושר והספורט..




 

 

האתר נבנה במערכת 2all בניית אתרים