08-9223933/4



תפריט 

תפריט תזונה לאישה השוקלת 60 ק"ג (המתאמנת 3 אימוני משקולות בשבוע ו4 אימוני אירובי של כ30-40 דקות):


ארוחה 1

• 2 פרוסות לחם קל\ 3 פרכיות אורז\ חצי כוס קורנפלקס\ 2 כפות גרנולה • יוגורט 0%\ כוס חלב1% \ 2 כפות גדושות (100 גרם) קוטג' 3% \ 2 פרוסות גבינה צהובה 9%\ חצי טונה במים + 2 כפיות טחינה גולמית• 14 שקדים\ 4 אגוזי מלך \ כף שמן זית\ 4 כפיות חמאת בוטנים
• ירקות

ארוחה 2
• פרי { בננה, תפוח,אנבים}
ארוחה 3
•2 פרוסות לחם קל\ 2 פרוסות לחם אחיד\ תפוח אדמה אפוי
• טבעול לייט\ 100 גרם חזה עוף או חזה הודו צלוי
• \ כף טחינה גולמית\ 2 כפות חומוס\ 2 כפיות שמן זית
• סלט ירקות
אחרי אימון
• כף דבש\ כף ריבה \ 2 כפות גרנולה\3 פרכיות אורז
• 2 יוגורט 0% \ חצי גביע קוטג' 3%
ארוחה 4
• 2 פרוסות לחם קל\ 3 פרכיות אורז \תפוח אדמה אפוי
• טבעול לייט \ חצי גביע קוטג' 3% \ 2 פרוסות גבינה צהובה 9%\ יוגורט 1.5%
• כף שמן זית\ 4 כפיות טחינה
• סלט ירקות

ערכים:קלוריות: 1100חלבון: 62 גרםפחמימה: 128 גרםשומן: 40 גרם• הירקות לא חושבו בתפריט


בניית אתרים 2all